Tingimused

Veebipoe BUMBLERIDE.EE (edaspidi Veebipood) vastutav kasutaja on OPTES BALTIC OÜ . reg. 14021810 asukohaga:  Lõõtsa 5, Tallinn 11415

 

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo.

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba

kättetoimetamise eest juhul kui ostu summa ei ületa 40.- eurot. Üle 40.- eurosed ostud toimetatakse kliendile tasuta.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

 

Tellimuse vormistamine.

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

 

Maksmise võimalused.

Maksa pangalingiga
Valige  pank ( SEB ) ja sooritage makse - vajutage kindlasti nuppu “tagasi kaupmehe juurde” .

Maksta arvega
Teile saadetakse e-postiga Teie tellimuse põhjal arve. Maksetähtaeg on 2 tööpäeva, kui selle aja jooksul arve laekumist pole näha siis tellimus tühistatakse. 

 

Kohaletoimetamine.

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: EESTI, LÄTI, LEEDU

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 4 kalendripäeva jooksul. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 7 kalendripäeva jooksul.

Valikuvõimalus Eestisiseselt:

* SmartPOST (alates 2.95 EUR)

* Cargobus Kuller (alates 5,5 EUR)

* Tulen ise järgi (TASUTA)

 

Taganemisõigus.

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul .

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Tagastatav kaup peab olema müügipakendis.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Bumbleride'is seisame 100%oma vankrite ja tarvikute taga.

Kui teie Bumbleride'i jalutuskäru raam on ostetud volitatud edasimüüjalt, antakse sellele 2 -aastane garantii ja eluaegne sõbralik klienditeenindus, mis tagab teile, et armastate oma Bumbleride'i veel aastaid.

Kangaosadel, rehvidel ja sisekummidel on garantii, et need on tootja poolt defektideta 1 aasta jooksul alates ostukuupäevast. Kulumisest (õmblused/torustik) tingitud kahjustused parandatakse või asendatakse mõistliku hinnaga. Bumbleride'i öko kangas võib tuhmuda tavapärase kasutamise ajal ja see ei kuulu garantii alla. Kangaste pleekimist saab vähendada, kui te ei jäta oma lahtist jalutuskäru õue, ei kuivata kangast otsese päikesevalguse käes või kasutate vihmase ilmaga valikulist vihmakatet. Rooste ei kuulu garantii alla. Pühkige jalutuskäru raam alati puhtaks pärast niiskeid või vihma-lumiseid jalutuskäike. Ärge hoidke jalutuskäru võimaluse korral pikemalt õues, kuna niiskus või mereõhk võib põhjustada roostet. Kui elate soolatud teedega piirkonnas, pühkige  pärast jalutuskäruga jalutamist kindlasti ratastelt, veermikult ja raamilt soolasegused veepritsmed maha. (Kuidas eemaldada rooste oma Bumbleride jalutuskärult?)

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. ellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile : info@optes.ee või helistada telefonil: +37256567979

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

 

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine.

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine.

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile: info@optes.ee

helistada telefonil: +37256567979

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.